søndag 13. januar 2013

Kaldt og flott


Det har vært en kald helg med grader ned til minus 17. Vi har likevel hatt det flott i fjellet. Det har vært nesten vindstille, bare en liten trekk innimellom. Solen har varmet litt, og inne har vi hatt det godt og varmt.

Det var kjempeflott skiføre! Det var lett føre da skaren under gjorde at man sklei, og det lille snøfaret som var over gjorde susen for skia:-)

 Sinti må være med på skitur og her er vi på vei til Vrengletjønn .

Vi må være litt toppbestigere også - det er jo så flott å se utover og føle seg "på toppen"


2 kommentarer:

  1. Velkommen som følger hos meg. Jeg har vært inne og kikket på bilder og lest tekst og dikt.Veldig vakkert på fjellet. Jeg gleder meg til å følge dere videre.Hos meg er det litt stille på bloggen. Vi er liksom litt utenfor sesongen. Men det er snart vår....
    Hilsen Oliv

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Vi synes vi er heldige og priviligerte:-) Synes du hadde en fin og koselig blogg!! Gleder oss til sesongen på Holmen starter igjen!
      Ha en fin kveld.

      Slett